Geef het e-mailadres waar we het seintje naar toe moeten sturen.

Dit is geen geldig e-mailadres!

U wordt per mail op de hoogte gesteld wanneer dit artikel weer beschikbaar is!
×

Titel

Text

Klantenservice

Over ons

Foto Roos is al sinds 1934 gevestigd op het zelfde adres aan de Hazenkampsweg 12 te Nijmegen. Het is snds die tijd een begrip in Nijmegen, de winkel waar het deskundige personeel nog de tijd neemt voor je! Zeker de laatste decennia is de voorlichtingsfunctie steeds belangrijker geworden. En omdat wij beeld zo leuk en belangrijk vinden blijven we dat met veel plezier doen! Vraag het aan de vele honderden klanten die bij ons een cursus hebben gevolgd of deelnemen aan onze fotowerkgroepen.  Natuurlijk vinden wij het ook belangrijk dat onze klanten met het juiste product de winkel uitlopen, ze mogen altijd terugkomen  als ze een vraag hebben of een probleem ondervinden, we gaan dat voor je oplossen! Graag tot ziens bij ons in de winkel of bij een cursus.

Bedenktijd/retour

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling in onze webshop retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jouw huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via [algemeen@fotoroos.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kan hiervoor contact opnemen met algemeen@fotoroos.nl. Wel draag jezelf de kosten voor terugzending van het product.

 Levertijd en verzendkosten

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 14.00 uur worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. 

De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

€2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
€ 6,95 voor bestellingen onder de € 50,-
Gratis voor bestellingen vanaf € 50,-

Levering verloopt via de pakketbezorger van Fietskoerier (DHL). Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag  plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Garantie

Wij geven om onze klanten en om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Als extra krijgt je bij ons geen 2 jaar maar 5 jaar garantie! Dit geldt op apparatuur boven 250 Euro aanschafwaarde.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dien je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Klachten


Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar algemeen@fotoroos.nl. Natuurlijk kan je ook gewoon in de winkel langskomen